Operationeel Contact Center Management

Korte opleidingen
2 dagen
€ 1199
N.v.t.
De Poort 42, Houten

De beste manier om in korte tijd alle facetten van het klantcontact vak te (her)ontdekken en de samenhang te begrijpen.


Inhoud

Onze docenten nemen je mee in het reilen en zeilen van een contactcenter, van strategie tot de operationele invulling. Het bedrijven van klantcontact is topsport: iedere dag ben je bezig om je klanten zo goed mogelijk te helpen. Maar wanneer weet je de klantverwachtingen te overtreffen? Welke instrumenten heb je daarvoor nodig? De korte opleiding operationeel contactcenter management neemt je mee in alle basisaspecten die je nodig hebt om vanaf morgen nog meer grip op je klantcontact te krijgen.

Locatie & Kosten

De opleiding vindt plaats in Houten, in ‘Het Oude Stadhuys’, De Poort 42.

De kosten voor de opleiding zijn: €1199 exclusief 21% btw.

De sessies worden in 2 dagen gegeven en zijn inclusief lunch of diner.
Dagen en tijden zijn onder voorbehoud.

Programma

Het uitgangspunt van deze opleiding bestaat uit ons ‘Bouwstenenmodel’. De bouwstenen representeren ieder een fundamenteel onderdeel van klantcontact. De essentie is dat deze bouwstenen op een zodanige manier zijn ingevuld dat ze optimaal bijdragen aan het realiseren van de klantcontactstrategie. De bouwstenen geven ook weer hoe deze elementen zich tot elkaar verhouden en welke afhankelijkheden er zijn.

De thema’s ‘klantcontactstrategie’, ‘de basis op orde’, ‘human capital’ en ‘continu verbeteren & innovatie’ in deze opleiding zullen in 2 dagen worden behandeld.

Erkenning

Na afloop van deze verkorte opleiding ontvang je een certificaat van deelname van de Coniche Business School.

Download brochure

Schrijf je in