Coniche, ervaren, anders, maar bovenal INSPIREREND

< Terug naar Inspiratiesessie service strategie

Inspiratiesessie service strategie

Als hét Kennishuis voor klantcontact in Nederland hebben wij als doel om onze kennis en ervaring zoveel mogelijk te delen met onze klanten. Dit doen wij door middel van verschillende publicaties. Kennis laat zich niet altijd even makkelijk publiceren. Om deze reden bieden wij onze klanten de gelegenheid aan om deze kennis te ervaren in een interne kennissessie. Gericht op jouw situatie en op jouw locatie.

Klanten laten zich om uiteenlopende redenen inspireren:

  • Spiegelen van de eigen customer service operatie
  • Toetsen denkrichtingen en ontwerpen customer service operaties
  • Ondersteuning bij interne knelpunten of dilemma’s

Kennis van specifieke onderwerpen als:

  • Het vertalen van de klantcontactstrategie naar de operatie
  • Het opzetten van contact reductie
  • Het creëren van co-ownership binnen de operatie
  • Het verbeteren van de performance en prestaties van medewerkers

Wil jij een inspiratiesessie inplannen met Coniche? Neem contact met ons op, we vertellen er graag meer over.

Kijk hieronder voor een sfeerimpressie van een inspiratiesessie bij de Politie

 

Kijk hieronder voor een sfeerimpressie van een inspiratiesessie bij de Hogeschool van Utrecht