We kijken vooruit maar dit zijn onze roots

< Terug naar Business School

Historie

Meer dan 30 jaar ervaring in opleiding en training

Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Visie

Coniche Business School is een modern, no-nonsense opleidingsinstituut, dat het hoogste rendement wil behalen uit organisaties en mensen. Onze insteek is creatief en innovatief, waarbij waarden als integriteit en kwaliteit hoog in ons vaandel staan. De persoonlijke aanpak en benadering die wij hanteren sluit zoveel mogelijk aan bij de individuele situatie van de deelnemers.

De volledige historie van Coniche en Coniche Business School lees je hier.

Naar de pagina