Al onze erkende opleidingen hebben als vertrekpunt de klant!

Business School

Customer Management is het vakgebied van de verbinding. De visie van Coniche Business School is dat alleen begrip- en respectvolle samenwerking tussen alle domeinen met klantcontact zal leiden tot meer waarde van de organisatie. De realisatie van deze grotere waarde kan alleen bereikt worden door de verbinding te vinden tussen de gezamenlijke belangen van de verschillende domeinen. Want het draait natuurlijk om de klant.

Klik hieronder om direct een kijkje te nemen bij onze erkende opleidingen.

 

MBA Opleidingen

HBO Opleidingen

MBO Opleidingen

 

Onze belofte: direct rendement

Wat zit er in voor het bedrijf? Bij onze post-hbo en MBA opleiding eisen wij voor je verbeterplan een minimaal rendement van     €10.000 om te kunnen slagen. Op deze manier verdien je de opleidingsinvestering direct terug. In werkelijkheid ligt het gemiddeld behaalde rendement voor de organisatie op €100.000.

Alle opleidingen van Coniche Business School zijn erop gericht om direct concreet resultaat op te leveren voor jou, de organisatie en niet in de laatste plaats de klanten. Het feitelijke resultaat voor jouw organisatie is een voorwaarde om af te kunnen studeren aan de erkende post-hbo en Executive MBA opleidingen. En dat is niet alles! Door de didactiek Action Learning levert elk college praktische tips en trucs op die je direct kunt toepassen in jouw werkomgeving.

 

De voordelen van investeren in ontwikkeling

Trainingen en opleidingen bieden zowel werkgevers als werknemers blijvend rendement. Voor ondernemingen is het een duurzame investering in menskapitaal, dat kan zorgen voor:

  • goed opgeleid, gemotiveerd personeel;
  • goede in- en externe carrièremogelijkheden voor medewerkers en management;
  • een aantrekkelijke positie als werkgever;
  • een positieve balans tussen instroom en uitstroom;
  • een relatief laag verzuim;